Naša Spoločnosť sa zaväzuje poskytovať svojim klientom vysoko kvalitné a profesionálne finančné služby založené na zásadách čestnosti, transparentnosti a integrity. Tento Etický kódex správania (ďalej len „Kódex“) stanovuje základné hodnoty a princípy, ktoré riadia konanie našich zamestnancov a spolupracovníkov pri poskytovaní služieb klientom, pri interných vzťahoch a pri dodržiavaní platných právnych predpisov a regulačných požiadaviek.

Zodpovednosť voči klientom

  1. Záujem o klienta na prvom mieste: Zamestnanci Spoločnosti vždy vystupujú v záujme svojich klientov a dbajú na to, aby ich finančné záujmy boli chránené.
  2. Zabránenie konfliktom záujmov: Zamestnanci Spoločnosti sa vyvarujú akýchkoľvek činností, ktoré by mohli viesť ku konfliktu záujmov a ovplyvniť ich schopnosť poskytovať objektívne a nezávislé rady svojim klientom.
  3. Poskytovanie vhodných a nestranných rád: Zamestnanci Spoločnosti poskytovania klientom iba vhodné a nestranné rady, ktoré sú založené na ich individuálnych potrebách, finančnej situácii a tolerancii rizika.
  4. Získanie informovaného súhlasu a jasná komunikácia: Zamestnanci Spoločnosti získajú od klientov informovaný súhlas pred poskytnutím akýchkoľvek finančných produktov alebo služieb a komunikujú s nimi jasne, zrozumiteľne a transparentne.
  5. Zaistenie transparentnosti poplatkov: Zamestnanci Spoločnosti jasne informujú klientov o poplatkoch a iných nákladoch, ktoré sú spojené s poskytovanými službami, a získavajú ich súhlas pred ich uplatnením.

Zodpovednosti voči spoločnosti

  1. Zachovávanie dôvernosti a ochrany osobných údajov: Zamestnanci Spoločnosti zachovávajú dôvernosť a ochraňujú osobné údaje klientov v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov a príslušnými predpismi.
  2. Ochranu majetku a reputácie spoločnosti: Zamestnanci Spoločnosti chránia majetok a reputáciu spoločnosti pred poškodením alebo zneužitím.
  3. Plnenie zákonných a regulačných požiadaviek: Zamestnanci Spoločnosti plnia všetky platné právne predpisy a regulačné požiadavky, ktoré sa týkajú ich činnosti.
  4. Nahlasovanie akýchkoľvek nezrovnalostí alebo porušení: Zamestnanci Spoločnosti nahlasujú akékoľvek nezrovnalosti, podozrenia na podvod alebo iné porušenia v súlade s postupmi nahlasovania nezrovnalostí.

Zodpovednosť voči kolegom

  1. Rešpektovanie diverzity a inklúzie: Zamestnanci Spoločnosti rešpektujú diverzitu a inklúziu na pracovisku a vytvárajú priateľské a podporné prostredie.
  2. Podpora tímovej práce a spolupráce: Zamestnanci Spoločnosti podporujú tímovú prácu a spoluprácu, aby sa spoločne dosiahovali najlepšie výsledky.
  3. Podpora profesionálneho rozvoja a spätnej väzby: Zamestnanci Spoločnosti podporujú profesionálný rozvoj svojich kolegov a poskytujú im včasnú a konštruktívnu spätnú väzbu.
  4. Riešenie konfliktov a sporov: Zamestnanci Spoločnosti sa snažia riešiť konflikty a sporov vzájomným rešpektom, komunikáciou a vyjednávaním.
www.sedlacikova.sk
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.